28 Nisan 2009 Salı

Justin tv'den Nasıl Maç İzlenir?

  1. Öncelikle BURADAN dns ayarlarınızı yapınız.Unutmayın dns ayarları yapılmadan justin tv sitesine ve yasaklı olan sitelere giremezsiniz.Dns ayarlarını yaptıktan sonra sitemizden canlı maç yayınları olan bölüme geliniz.

  2. Dns ayarları yapıldıktan sonra aşağıdaki fotoğrafda koyu renkle işaretlenmiş olan link yazıları her maça özel olarak ayarlanmıştır.İzlemek istediğiniz maçın yazmaktadır.

Örneğin: barcelona-chelsea maçını izlemek istiyorsunuz.Aşağıda resimde anlatıldığı gibi Barcelona chelsea yazısının altında ŞMP:LİNK yazısı var,Oradaki şmp link yazısına tıkladığınız zaman maçı izlemek için justin tv sitesine yönleneceksiniz.

Umarım Anlattıklarım işinize yaramıştır.

1 yorum:

Admin dedi ki...

Arkadaşlar ben denedim anlatılan herşeyi tek tek kendim tekrardan denedim justin.tv den maç izleyebiliyorum.

Yorum Gönder

NOT:Lütfen yorumlarınızı dikkatli ve düzgün bir şekilde yazınız.Reklam,Küfür ve msn adresi verilen yorumlar silinecektir.